20 Eylül 2011 Salı

Son Resimler ve Röportaj

Kuzey Güney Dizisi Oyuncuları ile Önceki Gün Hurriyet Yazarı Sn: Cengiz Semercioğlu Buluştu. işte Semercioğlunun Buluşma ile ilgili Yazısı… Dizi Hakkındada Bu yazı Bize ipuçları veriyor: Bambaşka bir Kıvanç…
En son bu yaz Bodrum’da görmüştüm Kıvanç Tatlıtuğ’u.
Yaz rehavetinden olsa gerek hafif salmıştı kendini, biraz kiloluydu…
Yeni dizisi “Kuzey Güney”i çekmeye hazırlanıyordu, daha set başlamamıştı.
2-2,5 ay ya olmuştur ya olmamıştır, önceki gün yeniden buluştuk Kıvanç’la……
 “Hadi canım” dedim…
İlk tepkim, “Nasıl ya!” oldu…
“Nasıl böyle oldun?”
“Bak bundan sonra akıllı ol valla karışmam! Dizide de torbacı tipli birini oynuyorum zaten, dalarım” dedi…
Yaz başında gördüğüm Kıvanç gitmiş, bambaşka bir Kıvanç gelmiş.
11-12 kilo vermiş.
Acayip zayıflamış…
Ve kas yapmış.
Omuzlara falan yumruk atarak test ettim, herif taş gibi olmuş! Aylardır boks çalışıyormuş.
Her gün saatlerce…
Gömleği çıkarıp pazılarını gösterdi, spor yapmanın karşılığını da fazlasıyla almış.
Kıvanç’ın dizide oynadığı karakter Kuzey, boks yapan serseri ruhlu bir genç.
Tanıtım filmlerinde gördüğünüz hiçbir şey.
İlk bölümünde bir boks ve kavga sahnesi var “Kuzey Güney”in, Kıvanç döktürüyor!
İlk orada sergileyecek kaslı vücudunu.
Kadınlara şimdiden müjdeyi vereyim, hazırlanın bambaşka bir Kıvanç geliyor…
Cengiz Semercioğlu, yeni yayın döneminin en iddialı dizilerinden “Kuzey Güney”in başrol oyuncularıyla buluştu! Kıvanç Tatlıtuğ, Buğra Gülsoy, Bade İşçil ve Öykü Karayel, aynı kadına aşık olan iki kardeşin öyküsünü konu alan dizi hakkında tüm merak edilenleri Semercioğlu’na anlattı. Merakla beklenen bu röportaj çok konuşulacak…

“Kuzey Güney”, Üsküdar’da çekiliyor. Şimdi tam yerini söylemeyeyim de set ana baba gününedönmesin. Ama tam mahalle arasında bir yer. Neyse ki semt sakinleri dizi çekimlerine alışık. Buna rağmen her çekimde sokağın başından sonuna kalabalık bir izleyici grubu toplanıyor.
Sokağa bir kuaför kurulmuş. Ben oradayken iki kadın, müşteri olarak geldi. Kuaförün çalışmadığını,dekor olarak kurulduğunu anlatmak epey uzun sürdü. O derece gerçekçi bir kuaför anlayacağınız…
Buğra Gülsoy elinde küçük bir hediye paketiyle geldi. “Yeni doğan bebeğin için Burcu gönderdi” diyerek verdi. Elbise almış Burcu, bayıldım! “Darısı başınıza” dedim. “Biz daha yeni evliyiz, henüzbir şey anlamadık” dedi Buğra. Eşi Burcu Kara da yeni bir diziye başlıyormuş şimdi, “Bu set yoğunluğunda sezon sonunda görüşürüz artık” diyorlarmış birbirlerine.
Öykü Karayel bence yeni Beren Saat olacak. Çok güzel bir yüzü var, çok yetenekli, ne istediğinibilen bir havası var. Rahat, çok da eğlenceli… Merak ediyorum, daha ne kadar sete metrobüsle gidip gelecek…
“Öykü yeni Beren Saat olur mu?” diye sordum Kıvanç Tatlıtuğ’a. Şunları söyledi: “İkisinin kulvarları çok farklı. Beren’le ‘Aşk-ı Memnu’da çalıştık. Çok başarılı, çok yetenekli bir oyuncu. Öykü de hem görsel hem oyunculuk olarak çok iyi. Ama ikisi bana kalırsa kıyaslanamaz. Öykü’nün çok başarılı olacağına inanıyorum. Hissiyatım, bana onun çok iyi noktalara geleceğini söylüyor. Ama bu nokta Beren’in bulunduğu nokta mı yoksa başka bir yer mi, onu zaman gösterecek.”
Ünlü oyuncular toplu taşımayla gidip gelebilirler mi? Öykü çok iddialı, “Diziden sonra da bineceğim” diyor. Bade hâlâ metroya, vapura biniyor. Kıvanç, “Zor bu işler” diye uyarıyor Öykü’yü.“Televizyonun şöhreti tiyatroya benzemez, aman dikkat et” diyor.
Bade’nin rol aldığı ilk dizi “Metropol Cafe”yi ben CINE5’teyken Birol Güven’e ısmarlamıştık. Biroldiziyi çekip getirdiğinde hepimiz “Bu sarışın güzel kim” diye sormuştuk. Bade hem güzel hem de iyi bir oyuncu artık. Eminim “Ezel”den sonra “Kuzey Güney”le oyunculuktaki yerini çoksağlamlaştıracak
Kuzey Güney Dizisi oyuncuları fragmanları ve tüm haberleri için kuzeyguney.biz Adresine Bekleriz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder